Sol idag också!

Jaha... hur ser denna veckans schema ut då?

Idag måndagsmöte som vanligt med Mary Kay.

Tisdag: Starta med ett pass på gymmet, sedan mormors begravning, och på kvällen eventuellt hälsa på säljarna som är på konferens i min hemkommun. Packa inför onsdagens klass.

Onsdag: Jobba, sedan make up och hudvårdsklass på Hisingen på kvällen.

Torsdag: Ledigt, klämdag inarbetad tid. Möte på arbetsförmedlingen på förmiddagen för att skriva in mig som arbetssökande. Sedan förhoppningsvis ut och köra hoj.

Fredag: Vädret ser sämre ut, sy draperierna till kontoret kanske? Middag hemma hos mamma och pappa på eftermiddagen. Sedan vidare till Monika som skall sy min klänning och prata med henne och Åsa som är på besök från Sthlm.

Lördag: Påskafton. Vid fint väder mer hojåkning. Tvätt av bil + mc. På kvällen är vi bjudna på middag hemma hos en kollega och hennes blivande man, trevligt!

Söndag: Vid fint väder mer hojåkning. Vid kasst väder fixa färdigt mitt hemmakontor. Söka eventuella intressanta jobb som dykt upp under veckan.

Måndag: Ännu en dag ledigt, härligt!!! Förhoppningsvis hojåkning. Ringa lite kunder och potentiella kunder och försöka boka in klasser under våren. Måndagsmöte på kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback