Lång dag och stayhard.se

Tjenare.
Dags för sängen inom fem minuter här just nu.
Det har varit en lång dag, men en trevlig sådan.
Jobbet går framåt, jag känner att det fastnar, har jobbat i sex arbetsdagar nu =)

Ikväll hade jag dessutom en hudvårdsklass.
Den första på ett ganska långt tag.
Det var också trevligt =) Goa tjejer på Blomstermakarna!
På vägen hem hörde jag radioreklam för stayhard.se
Viskande kvinnoröst, så jag trodde först det var någon ny erotikbutik som öppnat, men tji fick jag...
Riktigt coola gummistövlar från Ed Hardy har de också, till det facila priset av ca 1400 spänn.



Och jag hann hem och äta kvällsmacka och se ett avsnitt av Carnivale med min älskling.
Riktigt bra serie den också, även om jag gillade True Blood mer.

Har fixat ett Åhléns klubbkort till både mig och P idag på lunchen, samt lite nya ljus hem.
De är nästan slut efter alla myskvällar på övervåningen.

Imorgon skall jag ha en lunchdate med in gamla kollega Kristina, skall bli kul att träffa henne igen =)

KRAM på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback