Mobilräkning från helvetet!

Idag kom då min fasade räkning.
Den slutade på 1287 kronor för en månads mobiltelefoni.
Helt absurt, även om jag ringde ett par samtal under resan.

Men enligt räkningen har jag ringt totalt 17 samtal på 21 minuter och tagit emot 3.
Det sista stämmer, men även med de samtal jag upptäckte att min mobil av misstag råkat ringa upp själv, kan det omöjligt bli 17 stycken totalt.
Och nu går det inte att se samtalsloggen från så långt tillbaks i tiden.
Så jag måste försöka få det mer specat från Telia innan jag betalar denna räkning.

Jag vet att jag totalt inklusive de tre gångerna jag hamnde hos Carros mobilsvar, ringt 5-7 samtal som alla var på mindre än en minut vardera.
Därför berkar det skumt att mobilen själv skulle ringt upp 10-12 samtal.
Har för mig att det bara var tre olika personen på loggen när jag kollade efter att vi kom hem...


Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback