Snö och kallt

Det är chilly ute idag.
Lite sådär bitande i vinden, men annars ganska fint med lite snö.
Det får gärna vara vitt under jul och nyår, efter det kan det kvitta tycker jag.

Har haft en mysig lunchdate med Jenifer idag.
Vi käkade vegetariskt på Andrum.
Nån bratig kille tog med sig mat in från BK och lämnade sedan skräpet kvar.... nice going!!
Hoppas han halkade på en isfläck och slog sig.

Tandvärken har gett med sig, nu kännns det bara lite ömt i munnen.
Men det blir förhoppningsvis inte nödvändigt med nåt akutbesök hos plågis innan jul i alla fall!

Imorgon kommer sista bidraget från a-kassan in på mitt konto.
Nästan 3000 spänn, det skall jag klara mig på tills slutet av januari då jag får min första lön...tjohej!!!
Har dock redan betalat in kostnad för lån/försäkringar mm för detta månadsskiftet, men det är ju alltid lite andra grejer som dras på autogiro.
Så det gäller att hålla lite i slantarna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback