Fullt ös

Idag har det varit fullt ös från morgon till sen kväll.
Först har jag försökt jobba på att ta ikapp veckan då jag var sjuk på jobbet.
Det gick inte helt bra, men jag har fått gjort mycket bra idag i alla fall.

Sedan direkt till måndagsmöte med Mary Kay där jag satt och smygsög in tips från Pacesetterklassen.
Efter det kom det två gäster som hade hudvårdsklass där jag satt med och lyssnade.
Nyttigt att lyssna på olika människor när de har klasser, så man får nya infallsvinklar.
Bidrog även med lite rouge åt gästerna som blev så fina och fräscha.
Sedan hade vi vanligt möte internt efteråt med lite tips och trix åt varandra.

Väl hemma fick jag packa upp mina två kartonger med produkter, eftersom jag lovat mamma att hon skall få provdofta en grej imorgon.
Så detta har jag nu packat med mig.

Imorgon är det ju Guest Event på kvällen på konserthuset.
Då skall mamma följa med, så jag hoppas att hon kommer få en trevlig kväll =)
Men det kan ju inte bli så mycket annat. =)

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag får nog tyvärr hoppa över denna gången =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback