One night with a limo ride!

Igår var vi hemma hos Emma och Jimmy på grillfest.
Tror vi blev ca 20 pers med barn inräknade.
Vädret var ju inte kanonbra så de hade dukat långbord i vardagsrummet =)

Emma hade fixat kanongod sallad och potatisgratäng och Jimmy lyckades nästan döda allt på grillen ha ha.
Men det gick att käka i alla fall!

Mycket snack, skratt osv.
Sedan dök Freddan upp med BestCoast limo. Stor flådig vit limousine.
Han skulle nämligen jobba dagen efter.
Så han fick vackert köra två vändor runt Sjövik. En med alla grabbar och en med tjejerna.
Emil den lille sötknoppen fick minsann åka med båda gångerna =)
Inte alla 3½-åringar som har åkt limousine.

Tyvärr blev mitt illamående och magont värre under kvällen, så jag satte mig en stund lite avsides i en soffa och vilade.
Cissi kom och höll mig sällskap och tjötade lite under tiden =)
Sedan fick jag tips av Freddan som också hade stressmage att äta lite Immodium, så han var snäll och gav bort ett par tabletter.
Efter det kändes det något bättre och vi stannade ca en timme till.
Men vid halv ett rullade vår bil hemåt mellan bondgårdarna igen.

Tack för en mycket trevlig kväll med god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback