Regn regn regn...

Regnet öser ner och jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte har lust att klippa gräsmattan.
Istället sticker vi en snabbis till Allum och sedan vidare till Mölndal för att hämta ut mina varor som kommit.
Så då kan jag både lämna tillbaks det jag lånat av Katta, ge Sofie sina grejer imorgon och byta ut ett läppstift som gått sönder för en kund.
Gött.

Sedan måste det banne mig bli en vända till gymmet idag.
Efter det är det festival hela helgen... man kan ju hoppas på lite bättre väder då även om vi bor i husvagn.
Regnställ åker med i alla fall och mc-bootsen.

Kommentarer
Postat av: Azzazin

Hörru petapeta bilder då?

Har ju iofs sett en del på fäjsbok, men jag vill ju såklart se meeer. Och tårtan har jag inte ens sett ju!

Jättefina var ni & klänningen var nog utan konkurrens den finaste jag sett på år & da'r.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback