Saturday's night's allright...

Solen skiner!
Det betyder att våra planer håller i sig.
Jag, Patrik och Tommy skall sammanstråla uppe hos Andreas i Hindås som är familjefri idag.
Det bästa är att de har nyss köpt en ullig, gullig liten schäfervalp som jag kan gosa med.
Sedan skall vi eventuellt ner till sjön gemensamt och sola och bada lite =)
Hoppas det inte är alltför kallt.

Så det blir en lat dag i solen fram till ca fyra.
Sedan blir det hem, duscha och snygga till sig för en kväll på stan med en massa brudar.
Har nämligen blivit bjuden på sommarfest hem till en tjej som jag lärt känna genom Mary Kay.
Dit skall även Therese, så jag känner någon mer än värdinnan i alla fall.
Hoppas nu bara att det är någon mer av brudarna som är sugna på att gå ut och dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback