Begravning - tid för reflektion?

Jag fick mormors dödsannons av mamma idag i mail.
Jag började storgråta.
På något sätt har jag stoppat undan det faktum att mormor inte längre finns nånstans långt bak,
eftersom hela veckan varit helt knasig.
Men nu vet jag ju att hon är borta - för alltid.

Det skall bli skönt med begravning så man kan få ta avsked och verkligen gråta ut all sorg.
Tills dess får jag försöka balansera upp mig, det är för mycket just nu som står på spel,
så jag orkar inte bryta ihop just nu.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Aw, önskade jag kunde ge dig en stor kram raring! Usch, jobbig tid just nu antar jag för dig? Mormor, beskedet på jobbet osv? Svårt med glada tankar nu... Nåväl, jag skickar en cyber kram och massa pussar så ska du se att det ordnar sig på ett eller annat sätt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback