Snart helg =)

Bara 45 minuter kvar på jobbet nu.
Sedan får jag gå hem och mysa med min älskling.
Planen för helgen ser ut såhär:

Fredag kväll: Se på "Närkontakt av tredje graden" och käka tacos, kanske ett glas vitt slinker ner också.
Lördag dag: Gå på stan och köpa tyg till min brudklänning samt försöka hitta en kostym till P.
Lördag kväll: Camillas 30-årsfest - ett baluns som kommer stanna kvar länge i minnet skulle jag tippa på.
Söndag dag: Eventuellt få hem gammal lagkompis ur Tornado BK + familj på fika.

En ganska schysst helg, även om det blir lite jäktigt på lördagen =)

Vad skall ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Catrin

Vilken mysig blogg du har..

Önskar dig en skön fredagskväll...

Postat av: Wysteriia

Svar: Jag vet :P Men det är så irriterande, haha ;D

2009-03-06 @ 21:38:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback