Snart läggdags

Usch vad trött jag är idag.
Bäst att gå och lägga sig snart så man kan starta helgen lite piggare.

Imorgon är det löning också.
Och ganska bra lön bidde det denna månaden.
Fick ju löneökning fr.o.m 1:a januari, men den betalades inte ut förrän nu p.g.a miss, så nu fick jag retroaktivt för januari och februari.
Detta gör att jag kan sätta in lite extra på bröllopskontot denna månaden =)

Är det någon av er som fått deklarationen ännu?  
Jag skulle vilja ha min för att veta om man får peng eller om man skall betala.

För övrigt fick jag luren pålagd i örat av en kollega idag.
Tydligen tål inte de som själva ifrågasätter en hel massa att ifrågasättas.
Nåja... det kanske bara var ett av alla stresssymptom.

Well..... nighty nighty.
Imorgon eftermiddag startar helgen!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Man kan logga in på Skatteverket och kolla i förväg :)

2009-03-27 @ 07:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback