Bakis skakis och shopping.

Oj vad Patrik inte var helt pigg idag efter sin svensexa.
Hämtade upp honom och Jimmy på Järntorget inatt vid halv två.
Det hade blivit lite knas med hemfärdsplanerna osv....

Idag fick jag veta vad de hade gjort i alla fall.
De hade varit någonstans i Vårgårdatrakten och spelat paintball och sedan käkat middag på Jameson.
Och till sist hamnat på Hinkens krog i Masthugget.
Sedan var de flesta fulla och hade börjat åka hemåt.

Vi släppte av Jimmy i Kungälv på Ish och passade på att kika in i Emmas tatueringsstudio inne i butiken.
Himla mysigt var det där.
Och killen som jobbade på Ish hade en supersöt liten korthårig chihuahua =)
Sedan stack vi vidare för att shoppa.
Först lite kex och annat inne på Bräckboden nu när vi ändå var i kungälv. Första gången jag är där faktiskt, i alla fall som jag kan minnas.
Sedan vidare till Nordstan. Men jag hittade inget särskilt.
Jo egentligen en klänning inne på Gina Tricot och lite annat fint på Åhlens av WERA Stockholm och Esprit, men det känns inte skoj att köpa kläder nu i stl 38 eller kanske 40 när jag faktiskt skall ner fem kilo igen så jag kommer i alla
36:or jag köpte förra året.

På vägen hem köpte vi mes oss smaskig pasta från Södra Vägen och så har vi tittat på en låååång film med Brad Pitt.
Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford.
Helt ok, men lite för lång, så givetvis slumrade jag till ett par minuter mitt i filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback