Nypremiär på gymmet

Tog mig ner till gymmet.
Hämtade mitt kvitto och körde uppvärmning på crosstrainern i tio minuter.
Sedan körde jag rätt lätt styrka för hela överkroppen och lite extra för magen.
Och så solade jag tio minuter efteråt.

Gött att få komma igång igen.
Det var riktigt roligt.

Imorgon är tanken att det skall bli en timmes konditionsträning.
Får väl blanda jogg med rask promenad och crosstrainer.
För springa riktigt orkar jag nog inte nu efter detta uppehållet.
Det är det som är det sura - att jag måste börja om från ruta ett igen....

Kommentarer
Postat av: Anna

Tummen upp!! :-)



Jag tycker att crosstrainern är jobbigare än att jogga vanligt, men så har jag ju aldrig riktigt kommit överrens med den heller så! ;-)

2009-05-17 @ 03:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback