Sömn, vad är det?

Somnade vid ett.
Vaknade första gången halv sju, sedan vid sju, halv åtta gav jag upp och gick upp istället.
Konstigt att man inte skall kunna få sova de dagar man faktiskt inte måste gå upp tidigt.
Men jag känner mig rastlös och de är så mycket som skall hinnas med.

Nåja... kan ju i alla fall använda dessa morgontimmar till något vettigt.
Så nu skall jag sätta mig och försöka få iväg åtminstone två arbetsansökningar.
Roligt nog sökte Arbetsförmedlingen arbetsförmedlare, ha ha.... en sådan tjänst måste man ju söka bara för att =)
Eller... jag kan ju faktiskt mycket väl tänka mig att jobba som en sådan, om det innebär att man faktiskt kan hjälpa människor.

Hittade ett annat intressant jobb också, hoppas bara min engelska är tillräckligt god.
Annars kanske man kan få lite intern språkkurs om det nu är koncernspråket inom företaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback