Godmorgon hjärtklappning!

Vaknade när väckarklockan ringde för P halv sex.
Kunde inte somna om.
Hjärtat speedade för fullt och jag hade en hemsk dröm om två unga killar som slog varandra i huvudet med sina gitarrer tills den ena såg helt deformerad ut i ansiktet och blev liggande på backen.

Så jag tog upp min bok "White Line Fever" - Lemmys självbiografi, och läste vidare.
Det gjorde jag fram till halv åtta då klockan skulle ringt för att väcka mig.

Nu sitter jag här med en kopp te och skall snart göra ett kundutskick med lite nyheter.
Sedan blir det en tallrik gröt och så gymmet.

Kommentarer
Postat av: Azzazin

Usch, läskig dröm & läskigt att vakna med hjärtklappning, hoppas det har släppt!

2009-10-19 @ 10:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback