Jag och moppekillarna...

Japp eftersom jag var tidig på gymmet idag var det jag och moppekillarna som rumsterade ihop.
Jag är lika fascinerad varje gång killar tränar i maskiner... de skiter fullständigt i att kolla hur man skall göra och lastar på som tusan, men har helt fel teknik.
Hälften av vikten hade räckt med rätt teknik.
Jag menar... hur mycket magmuskler använder man om man använder hela överkroppen för att tynga ner stången?

Nåväl.. skit i dem, jag slipar på min egen teknik istället.

Styrka: 40 minuter rygg och mage. 4 övningar rygg och 2 övningar mage.
Kondition: 30 minuters powerwalk på bandet.

Blev upprigd tre gånger under tiden jag gick på bandet.
Två gånger av en kille från a-kassan som kanske är min handläggare?
Han meddelade i alla fall att mina studier blivit godkända, så nu kan jag börja fylla i kassakort och skicka in utan att riskera bli återbetalningsskyldig.
Sedan fick jag en mailadress så jag kan maila in kompletteringsdelen till arbetsgivarintyget redan idag!
Gött!

Tredje samtalet var från min f.d. goa granne som ville beställa ett par handcremer.
Också väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback