Backdraft @ Sticky Fingers

Vi hade en supertrevlig kväll igår.
Först åt vi god mat på Tranquilo.
Givtevis åt jag så jag fick magknip.. så går det när man är åpen på göttigheterna!
Patrik och Andreas jämförde rom med varandra, tror Patriks vann - den smakade marshmallows.

Sedan vidare till Sticky för att bevittna Backdraft.
Stötte på grabbarna utanför eftersom vi dök upp redan innan dörren öppnade.
De var lite krassliga, men vid gott humör.

Tre förband senare; Hands of Doom med nån skum snubbe bärande mask som DJ, Thalamus, stoner från Borlänge och Falkenbergs The Goddamned, så gick äntligen Backdraft på.
Robban såklart i sin supersnygga zebraskjorta... den slår det mesta!!!

Svingött gig och mycket humor och värme.
Fan, jag vill också lira i ett band där man har så roligt tillsammans, idel glädje liksom.
Ok, de kanske har sina svartare stunder också, men de verkar inte vara frekvent återkommande.
Dessutom blandat med en lagom dos galenskap.
Nöjda och glada for vi hemåt i natten - mot landet tre mil norr om Gbg.

       

  









Och så brudligan:

Emma, jag och Pia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback