En vecka kvar...

Nu är det bara en vecka kavr på jobbet.
Satt idag och sa... jamen vad bra då kanske vi kan slippa konfigurationerna här sedan...
Efter 5 sekunder kom jag på att vad tusan spelar det mig för roll, jag skall inte sitta och knappa in dem i alla fall.
Kommer nog inte fatta att jobbet är borta förrän nästa måndag.

Nåja.. då kommer jag vara fullt upptagen i skolbänken, så då hinner jag inte reflektera över det.


Nu blir det helg och mysmiddag i Alingsås hos Doc & Elenor och sedan premiär av "Flickan som lekte med elden".
Skal försöka hålla mig vaken under hela filmen bara, den börjar ju inte förrän 21:20... typ den tiden jag brukar brinna av i soffan hemma normalt på fredagar ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback