Dagen efter rödvinet...

Det vart en hel del vin igår.
När de två flaskor som vi hade tagit med var slut tog David fram en box.
Sedan fylldes mitt glas mystiskt på efterhand jag drack.
Så huvudet var lite tungt idag, men rackarns vad kul vi hade inatt.
Så kul att vi struntade i att se filmen vi hyrt.

Tack David och Charlotte för en toppenkväll med god mat och massa skratt!!!

Kurerade huvudet med att sitta i solen och den kalla vinden och titta på pojkar som spelade boll.
Som sällskap fick jag Bella, Dennis dotter på snart fyra år.
Hon var dock liiiite skeptisk till mig, men efter ett tag kunde vi leka lite ihop =)
Det spritter i benen och jag ville också spela, men höfterna krävde vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback