Fatbottomed girls...

Ja, egentligen har inte rubriken något med inlägget att göra, förutom att det sjungs om cykelrace i låten och cyklat har jag just gjort på gymmet.
Tycker det och trappmaskinen är det tristaste man kan göra, men jag måste ta det lugnt med foten.
Så det blev cykel och crosstrainer idag.
Fick ställa frågan om crossen var inställd på miles eller kilometer, för jag tyckte den visade så kort sträcka, men Pernilla visste inte, så jag får fråga nån annan nästa gång.
25 min cross gav bara 2 kilometer i sträcka, löper man hinner man ju 4-5 kilometer på samma tid.
Skumt.

Dagens pass:
Cykel 30 minuter 12,87 kilometer.
Crosstrainer 25 minuter 2 kilometer.
Bålstabilitet 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback