No play makes Saxi a dull girl...

Det blev knappt nån fotboll idag.
Vi var en väldigt minimerad styrka, kanske har folk gett upp nu när hösten närmar sig, eller så var väldigt många ute och festade hårt igår.
Nåväl, det var nog lika bra det för min fot.
Såg mest ut som en skadeskjuten skata när jag försökte springa.

Istället följde jag och Robban med Fridén hem och han slängde ihop en pasta med lite lax och grejer som vi sedan åt i solen på hans gård bakom huset, nice!
Sedan när han skulle iväg på barnkalas stack jag och Rob hem till Dennis där han och Andersson satt och kollade på film.
Sedan stack Rob och Andersson hemåt och jag spöade Dennis i skitgubbe - som han aldrig
brukar förlora i = GÖTT!!!

Nu blir det söndagsmys hemma med grillade hamburgare, film och vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback