Strul

Nu strular det med vårt fönsterbyte.
Firman är bra, men de verkar ha för mycket att göra.
Så mycket att de inte riktigt har koll på läget.
För vi har fått en offert som innehöll total konstnad på både fönster, annat material och abetskostnad.
Sedan har de varit ett helvete att få tag i dem, semestern verkar ha blivit förlängd med minst en vecka, mot vad som sagts vid tidigare samtal.

Idag fick jag i alla fall svar via sms att det satts i möte och att vi skulle bli uppringda sedan.
Med en fråga om vi hade fönstren hemma, annars skulle det vara 4-6 veckors leveranstid på dem.
Och i tidigare samtal har jag blivit lovad att arbetet skulle utföras direkt efter deras semestrar i augusti.
Men nu har de alltså inte ens varit här och tittat på vad som skall beställas.

Tröttsamt.

Vi ger dem en chans till att höra av sig och lösa detta smidigt, med kanske en aning nedslag på priset, annars kontaktar jag min syssling som hade en kompis han jobbar för dpå och då med en firma som utför denna typ av jobb, så får vi se om de kan lösa det snabbare.

Hur kan så många vara arbetslösa när vissa branscher har mer jobb än de klarar av att hantera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback