Okej - I'm in!!!

Nu är jag anmäld till Team Fustras superstar-utmaning som pågår hela januari.
En månad med en timmes träning varje dag och strikt kosthållning.
Detta kommer att bli en superstart på 2011 och lägga grunden inför beachsäsongen.
Så grymt och så jobbig på en och samma gång.
Det var med skräckblandad förtjusning jag tryckte på "skicka"knappen i mailen nyss.

Ni får givetvis vara med mig på resans gång.
De förebilder jag nyss mailade in såg ur såhär:


Längd 165 cm
Vikt ca 65 kilo
Midjemått ca 80 cm

Det jag önskar få ut är:
- Mindre fettprocent
- Mycket bättre kondition
- Starkare bål
- Starkare muskulatur
- Vikt på ca 60-62 kilo
- Midjemått på ca 74-75 cm

Programmet innehåller både träningsprogram utifrån min kroppstyp och även ett kostprogram som skall följas. Jag kommer alltså inte vara vare sig särskilt social eller speciellt utsvävande då det gäller mat och dryck under januari.
Men det handlar om 31 dagar av mitt liv. Som sedan förmodligen kommer leda till en fortsatt förändring i framförallt mina kostvanor.

Vill nån mer haka på och vara peppkompis under denna månad?
Anmäl er också till: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till. Vi hejjar på dig!

//Från mamma-baby gympan i Farsta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback