Halt som f * n !!!

Stack från jobbet vid fyra idag.
Tog en promnad upp till Patiks jobb i Linnéstan.
Var som att gå i sand, man halkade mest omkring.
De skulle iväg på spa med jobbet, så jag tog bilen för att den skulle komma hem.

Stannade till hos Cajsa ett par timmar och tjötade skit och fick se hennes nya lya.
Jätteljus och fin var den =)
Och mysigt hade vi...

Sedan körde jag i snigelfart hemåt eftersom det var så jäkla halt i snömodden + dålig sikt.
Stannade till på Ale torg och handlade hem lite mat, så på söndag blir det fiskgratäng med champinjonsås och tomater minsann.
Halkade vidare hemåt och fick skotta av hela uppfarten innan jag ens kunde köra in bilen.
Roade min lätt stelfrusna hjärna med att räkna ut hur mycket snö jag skottat.... ca 7 kubikmeter.
Inte illa.

Nåväl till slut kom jag in i värmen, fick i mig lite mat och taket hade inte börjat läcka igen.
Relief!!!


Den stora frågan nu är, kommer det gå bussar ikväll så baby kommer hem?
Eller måste jag sladda ut igen och hämta honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback