Lunchshopping

Idag shoppade jag alla kuddar och filten jag bloggade om igår.
Kommer bli så himla fint.
Dessutom gjorde jag ett superfynd på en klänning från French Connection.
Den hade kostat 1149:- men var på rea, sedan hamnade den på 30% på reapriset och idag när jag provade den och bestämde mig för att köpa, så var den ytterligare lite nedsatt + min personalrabatt.
Så till slut gav jag 210:- för en vit, romantisk sommarklänning i 100% bomull!

Mamma har dessutom fått åka hem från sjukan idag.
Superskönt att slippa oroa sig.
Hon lät pigg som en mört idag =)

Nu skall vi snart hem till Becca, Snickarn och lilla Milla.
Vi skall överräcka diverse presenter, fika lite och snacka skit =)
Skall bli kul att se hur mycket hon växt sedan sist, då var hon ju nästan nyfödd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback