Bara en liten bit kvar...

Nu har jag fixat allt utom dammsugningen.
Men innan dess får det bli lunch till ett avsnitt Lost.
Sedan kan jag ta det lugnt resten av dagen =)

Skulle egentligen gått och tränat, men har ont i halsen.
Med tanke på all förkylning som gått under hösten som jag klarat mig undan är det väl inte konstigt om jag skulle bli förkyld nu?
Men jag hoppas att det håller sig undan åtminstone nästa vecka också, för då är det mycket att stå i:

Måndag: första dagen själv på nya jobbet.
Tisdag: AW med patentarna på kvällen.
Onsdag: Trettondagsmiddag hemma hos mams och paps.
Torsdag: Ledig kväll - kanske gymmet?
Fredag: Ledig kväll, men tidigt i säng.
Lördag: Kick off med Mary Kay hela dagen.
Söndag: Lugn dag och förhoppningsvis träning.

Hur ser er första hela vecka 2010 ut???

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Måndag: Jobb -inventering i butiken

Tisdag : sitta med illustrationsjobb åt nelly

Onsdag : tar jag nog lite ledigt.

Torsdag: Butiksjobb 9-18

Fredag: Butiksjobb 8-18

Lördag-Söndag: Bokföring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback