Bilen fixad!

Nu har pappa hjälpt mig att laga bilen.
Innan gick det bara att låsa från passagerardörren om man vill få centrallåset att funka, men nu går det från förardörren igen, kanonbra!!!
Sedan har vi tvättat den ren och fin och dammsugit och putsat och fejat.
Grannarna som eventuellt vill köpa den kommer över imorgon på dagen för att se hur den ser ut i dagsljus samt provköra.
Så får vi hoppas att hon gillar den. Jag gillar den och vill egentligen inte sälja, men man kan inte ha en bil som bara står. Då blir den bara förstörd och så är de oekonomiskt.

Har även haft make up med Maggan min gamla granne.
Hon blev urtjusig i lila och grått.

Snart skall jag svida om till lite snyggare kläder än mina bilfixarkläder och ta mig hem till Therese.
Hon har den goda smaken att bjuda sina närmsta på lite middag för att fira att hon fyllde 25 år igår.
Nice!!!

Så med denna späckade dag blir det rätt lugnt för min del imorgon.
Spela lite mer tv-spel med P, läsa ut min bok om Ceasar och kanske pyssla lite halsband och se på Victoria Secretgalan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback