Långlöpning

Blev ett lååångt löppass idag.
90 minuter och 14 kilometer.
Mp3:an dog efter en timme - batterit tog slut.
Så sista halvtimmen var rätt seg med den kassa musik de spelar på gymmet.

Nåväl, jag klarade det också och insåg att jag hade kunnat springa ett Gbg-varv även jag, men på drygt 2½ timme....  men men det lockar faktiskt inte så mycket.

På bandet är jag och mina tankar kompisar, det är bra.
Då känns livet rätt lätt =)

Avslutade med 10 minuters bålträning.

-----------------

Handleden ser värre ut idag.
Var lite pinsamt att visa den öppet, men kunde inte ha bandage då jag svettas så.
Nu ser det ut som om jag försökt snitta mig fem gånger rakt över handleden.
Nåja.. folk får väl tro vad de vill, huvudsaken är att de som känner mig vet att det aldrig skulle hända =)

Kommentarer
Postat av: Azzazin

Aj, lät ju inget skoj alls, men lite lite fnissade jag faktiskt åt att du kan se lite självmordisk ut, sorry! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback