Duracell + felpack.

Känner mig som en duracellkanin idag.
Först bära, bära matkassar på jobbet. Vi bestämde oss för att vi skall ha gemensam midsommarlunch på onsdag, så jag stack bort till Hemköp och shoppade.
Det blev dock rätt mycket tunga saker på lappen, så det kändes som om axlarna skulle lossna när jag väl var tillbaks. Men är man envis som synden så är man.

Sedan har jag hunnit reka Twist & Tangos rea innan P hämtade mig i stan.
Väl hemma blev det en varm macka med sallad och sedan iväg direkt till gymmet.
Tung styrka i en timme där jag gick igenom hela kroppen.
Svetten lackade minst sagt.
På vägen hem in om affären för att hämta mitt paket från Shopping4net.
tyckte det såg väldigt litet ut för att innehålla den kartong med 20st proteinbars jag beställt och mycket riktigt, de hade av misstag packat EN bar istället för en kartong med bars... så jag får ringa imorgon och hoppas de kan skicka imorgon så det hinner komma innan helgen.

Väl hemma drog jag ut gräsklipparn och svepte runt tomten.
Nåt har gått trasigt så hjälpmotorn som gör att den rullar lite av sig själv hade lagt av.
Vilket gjorde det lite jobbigare än vanligt.
Nåja, vid halv tio kunde jag äntligen sätta mig ner nyduschad med en macka framför datorn.
Kommer nog slockna på två sekunder sedan.

Dagens pass:
Powerwalk 10 minuter som uppvärmning.
60 minuter tung styrka för hela kroppen.
Skulle egentligen avslutat med 15-20 min PW i kraftigt uppförslut, men gräsmattan ropade på mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback