Fotboll med snabbt slut

Det blev boll idag med.
Men planen var rätt vattenskadad.
Mjukt och skönt var en kommentar, men de flesta halkade mest omkring.
Då är det gött att ha dobbar under sulorna =)

Dock är det ju VM som pågår ifall någon missat det och matchen Serbien - Ghana var tydligen väldigt vikti för en del att hinna hem till *fnys*
Så det blev bara en timmes bolltrollning idag.
Det resulterade i ett löppass på bandet när jag kom hem till Hellvängen igen.

Dagens träning:
Fotboll ca 60 minuter.
Löpning 40 minuter 6,2 km.

Räknade ut att på mina pass på torsdag, freda, lördag och söndag powerwalkat/sprungit 3 mil.
Ganska bra jobbat om jag får lov att ge mig själv en klapp på axeln =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback