Good News

Jag klantade mgi idag på jobbet.
Jag var så himla inne i att mata in beställningspunkter till de varianter som fr.o.m. måndag kommer ligga som automatbeställda att jag helt glömde av att ändra priserna i systemet inför morgondogens REA-start.
Kom på det när jag precis stängt av datorn, så det var bara att knäppa på den igen och ringa P och säga att jag skulle bli 20 minuter sen.
Nåja.. nu är det gjort så allt klaffar imorgon i alla fall.

Precis när jag var klar ringde mamma från sjukan och berättade att de nog hittat felet och kunnat göra ngt åt det.
Och om det bara var det som var felet var det inte så illa, så det känns gött.
Förmodligen skulle hon få komma hem imorgon!

Really good news that is!! =)

Kommentarer
Postat av: Milla

härligt :)

Postat av: Ann

Haha ja jo jag märkte att det var lite väl lite utrymme att packa på, när vi skulle till Hallstahammar :P

2010-06-16 @ 21:03:11
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback