Nya inlägg och löpning

Beställde ett par inlägg till idag.
Så jag slipper flytta runt dem hela tiden mellan vanliga skor och träningsskor.
Sedan var jag inne en snabbis i Althallen innan löpningen.
Vilket ghetto det har blivit där.
Fiskhörnan så fin ut och färgaffären, men mataffären är ersatt av Lidl... jag gillar inte Lidl, massa skit och de verkar behandla sin personal så också.
Dessutom stod det en asiatisk tant och knödde på mig hela tiden i kön så till slut vände jag mig om och sa:
"allvarligt - måste du stå PÅ mig?"
Då tittade hon bara på mig och log.... jaha.

Tio minuter senare mötte jag upp Fridén och Dennis och så började vi med dagens pass som såg ut såhär:
Powerwalk 25 minuter 3 km.
Löpning 45 minuter 7,5 km.

Totalt: 70 minuter 10,5 km.

Det gör att om jag hållt i 1,7 varv till i samma tempo hade milen sprungits på en timme!!
Tiden går väldigt fort när man har folk att tjöta med under tiden.
Många skratt blir det, även om det är jobbigare att snacka hela tiden också, men jag har ju så svårt att hålla tyst ha ha.
Dessutom gjorde vi upp bra plan inför söndagens fotboll + matchtitt.
Vi lägger en slant var, grabbarna åker i förväg och duschar så jag kan hoppa in när jag kommer, jag handlar lite och så lagar jag till nån enklare pastarätt med sallad och grejer som vi kan mumsa på till matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback