Benpass och rensning i köket

Efter jobbet käkade jag gröt samtidigt som jag rensade i skåpen under diskbänken för att få plats med de nya fina, rosa skålarna.
Sedan stack jag iväg och körde ett pass för ben och mage.
Patrik fortsatte greja i köket och hade gjort fint när jag kom hem igen.
Imorgon skall vi nog rensa i skafferiet.
Jag hittade ju omega3-kapslar som gick ut oktober 2008 på översta hyllan, så det kan nog vara ett bra drag.

Åsa:
Iskuberna "mormors löständer" finns kvar i vissa butiker....
Om du ringer/mailar imorgon kan jag kolla vart.

Kvällen avslutades med tacoresten och dvd.
Vi såg de fyra stora gubbarna från Star Trek; Patrick Stewart, Leonard Nimoy, William Shatner och Jonathan... ja nånting.. vi kallar honom "grisen" rätt och slätt sitta i ett lite möte tillsammans med Whoopi Goldberg.
Massa mys och många skratt.
Del tre sparade vi dock till en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback