En del av häcken är borta !

Imorse när jag stod och skrapade rutorna till Volvon som skulle in på service sa P plötsligt.
Men kolla vad konstigt det ser ut!!

Där det förut var en snöhög nästan lika hög som jag är lång fanns ingen snö.
Helt plötsligt nu när snön liksom ändå är på väg bort och man känner att det är hanterbart igen har någon i Ale bestämt att nu gör vi en extra instas och skopar bort snö!

Det var bara det att de grävt av ca en meter av vår häck också.
Men just då kunde jag bara garva åt det...
Det är liksom ingen big deal jämfört med läckan i taket som vi fortfarande inte blivit kontaktade av försäkringsbolaget om...

Tur att det är tortt och fint väder ett par dagar till enligt väderleksrapporten.

Just nu ser jag fram emot tapasmiddag på lördag för att fira Camilla som fyller år!!


Kommentarer
Postat av: Ann

Ingen av skådespelarna i filmen är väl nån höjdare, och det är väl inte så att jag väntade mig att Paolo skulle varabra- jag blev förvånad av att se honom alls i filmen. (Jag har inte läst böckerna)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback