Bakispass

Var lite seg imorse.
Tommy fyllde på mitt vinglas två gånger mer än jag hade tänkt igår.
Men kul hade vi och lite tipsy var jag allt.

Kom i alla fall iväg till gymmet, men trodde inte att det skulle gå så bra.
Men kroppen svarade fint. Tror att två dagars vila kan ha gjort sitt till dagens resultat också.
Dubbla mängden vatten mot normalt gick åt.
Undra varför? ha ha.

Dagens pass:
Latsdrag: 5x5 30kg + 2x8 25kg.
Stående rodd T-bar: 4x6 20kg.
Ryggpress i maskin: 4x8 50kg.
Marklyft med stång: 3x10 40kg + 3x5 50kg.
Skuldror i utåtroterande maskin: 4x7 25kg.

Triceps med rep ovanför huvudet: 2x8 20kg.
I kabel med rakt handtag: 3x7 25kg.
Dips med motvikt: 3x10 + 2x7 MV 64pounds.

Ab crunch i maskin: 4x10 + 2x6 35kg.
Magrotator: 2x10 + 1x8 50kg.

Kände mig stark och fin idag.
Och ny musik i lurarna, så idag lyftes det till Clutch och Guns 'n Roses =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback