Lazy ass

Eftersom jag var tidigt på jobbet imorse, gick jag halv fem för att hinna med en tidigar buss hem eftersom P skulle repa.
Nu var det tyvärr så att istället för de vanliga köerna var det extra långa köer idag för att ett asfaltsarbete dragit ut på tiden.
Så jag var inte hemma förrän strax efter sex. Då hade jag suttit på en buss i gassande solsken (för jag valde givetvis ostrategiskt nog fel sida) utan fungerande AC och svettats i 1½ timme.
Var inte helt motiverad till att sticka och träna då.
Istället fastnade jag med grannarna på deras trapp i 45 minuter.

Målaren är klart i rummen nu och det ser tack och lov bra ut.
Nu stämmer även den röda färgen med vad vi hade på väggarna innan.
GÖTT!!!

Så nån kväll eller flera kan vi nu roa oss med att spika upp listerna igen och sedan montera upp sparringskenor och sätta upp hyllplan så vi kan få ordning på vårt hem.

Jaha... vad skall man göra nu istället för gymmet då?
Klippa gräset kanske?
Nej, jag är nog för lat för det idag... blir kanske lite Fifa Soccer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback