Svettas bort stressen

Stress, stress och mer stress idag på jobbet.
Måndagarna är hemska de sista veckorna.
Spelar ingen roll hur mycket jag försöker göra saker snabbare, får sitta kvar i alla fall.
Men snart är julen över för detta året och då blir det nog mer normalt igen.

Stack till gymmet vid Domkyrkan efter jag blev klar på jobbet.
De är lite fascinerande de som jobbar där.
Nu var det tredje gången en av tjejerna i receptionen hellre plockar ut ur diskmaskinen färdigt innan hon hjälper kunderna som står i kö.
Konstigt servicetänk tycker jag.

Nåväl hann med mitt pass precis.
fick tio minuter på mig att duscha och byta om innan P kom och hämtade efter repet.

Dagens pass:
60 minuter styrka för hela kroppen - fokus ben.

Imorgon kväll skall jag hem till Emma som ville testa lite nya ögonskuggor och läppstift.
Då skall jag passa på att gosa lite med Hunken och Kiwi också =)


Kiwi och Hunken.

Kommentarer
Postat av: Mad

SV: Tack hjärtat! Nu förstår jag hur du och andra känt sig. Fantastiskt. Hur lång tid tog det från förlovning tills ni gifte er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback