Äntligen Fredag!

Oj oj oj vilken hektisk vecka det har varit.
Både kul och inte kul.
Högst upp på "kul"-listan var besöket i Farsta hemma hos Linda, Dennis och Ludde.
Damn vilken söt liten kille han är =)

Idag har det varit lite kaos på jobbet.
nån hade grävt av en kabel på Kungsgatan så vi hade ingen uppkoppling vilket betyder att vi inte har ett enda datasystem att jobba i som inte bara ligger lokalt på burken.
För mig betydde det att jag inte kunde göra ett skit.
Samtidigt ramlade det in förfrågningar om hjälp med ditten och datten från gänget som befinner sig i Kinaland.
Nåväl.
För att göra någon nytta svidade jag om till personalkläder och stack ner till Nordstan där butiken just nu byggs om för att hjälpa till.
Hann dock bara rodda om ljusen på en enda hylla innan Tomas ringde och meddelade att systemen var "up and running" igen... så jag skyndade tillbaks.

Nu är det helg och den hemkrängda pizzan står i ugnen.
Sedan blir det matfrossa, rödvin och zombiefilm.

Imorgon blir det lite mer sötsaker... nämligen
Chokladfestival!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback