KLART!!!

Idag blev jag ätnligen klar med listorna till öppningen i Jönköping.
Känns så jäkla gott.
Så vad skall man göra imorgon då???
Jo, allt som man skulle gjort under hela veckan, men lagt åt sidan för att bli klar med listorna ha ha.
Lär bli fullt ös imorgon alltså.
Men vad gör det när listorna är klara!!!??

Vaknade inatt och mådde jätteilla.
Tänkte att "nu har väl Patrik smittat mig med magsjukan".
Men så tänkte jag att jag har fasen inte tid att bli sjuk just nu, så det var lika bra att somna om.
När jag vaknade imorse mådde jag bra igen.
Kanske bara var min just nu lite känsliga mage som reagerade på syrorna i vinet jag drack igår på AW:n.

Tog en långlunch idag och stack och gymmade.
Så jäkla gött.
En timmes rätt så tung styrketräning.
Synd att delen med de fria vikterna är så jäkla liten och trång bara.
Men hittade en annan grym maskin för att träna i huvudsak sätesmuskeln och baksida lår.
Det kändes som att den tog fint där den skulle.

Nu är det dags att krypa till kojs.
Skall drömma om sommaren tror jag - det känns rätt just nu när den är som längst bort.


Muskelrock 2010 - Grabbarna på väg hem mellan kohagarna efter ett svalkande dopp i sjön.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback