Ta i så man spricker

Ikväll på gymmet tog jag i så jag nästan spydde.
Trodde att P smittat mig, men insåg sedan att det var någ pulsen som ökade så mycket när jag körde basövningarna.
Börjar känna mig stark och det känns gött att ha gått över till riktigt djupa benböj i smithen istället för att köra allt i den sittande pressen.
Det kommer nog få fason på rumpan om jag har lite tålamod.

Imorgon skall jag testa ett annorlunda boxpass.
Impact kallas det och man kommer jobba mot sandsäckar hela passet om jag fattat saken rätt.
Så det kommer nog bli rätt tungt - me like!!!

Dagens pass:
Styrka hela kroppen 60 minuter.


Kommentarer
Postat av: Ivana

Och jag blev andfådd bara av att läsa detta inlägg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback