This is Halloween.

Vilken slapp helg detta blev.
Tror det behövdes efter denna veckans hets och jäkt.
Igår var vi inte utanför dörren utan var parkerade i varsin soffa spelandes varsitt tv-spel.
Inte speciellt socialt kanske, men ganska avkopplande.

Fick starta fredagen hemma med att dammsuga efter hantverkarna.
Det hade inte hänt nånting på övervåningen alls och det är tjärmärken och ränder överallt på golvet här uppe och i trappan och på lite fler ställen.
Så jag hoppas att de kommer fixa det innan de packar upp och går hem sista dagen.
Någon har tappat nåt vasst verktyg på ena trappsteget så det blivit ett fult jack också.
Tycker det är lite tråkigt när man inte är mer försiktig då man faktiskt befinner sig i någon annans hem.
En av dem hade i alla fall tagit av sig sina arbetssko så fort han skulle nånstans utanför de rummet de arbetade i.
Det är tacksamt!!!

Sitter just nu och knåpar ihop en beställning till mitt andra jobba med Mary Kays hudvårds- och make up-produkter. Hoppas att det finns något skoj bland detta års holidayprodukter kvar i webbshoppen, annars får jag väl klara mig ändå.
Annars tror jag denna dagen mest komemr bestå av hårtoning, en sväng ner till affären, tv-spel och till sist söndagsmys till nån bra film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback