Tufft boxpass

Idag efter en HYSTERISK dag på jobbet körde jag västerut mot Frölunda.
Det var dags att få utlopp för all negativ stress som byggts upp under dagen under en timmes svettigt boxpass.
Och svettigt blev det.
Är fortfarande inte helt hundra efter förkylningen och det märks att intervallträningen lagts åt sidan under ett långt tag. Men jag kämpade på så gott jag kunde i alla fall.
Therese hade raggat tag i en annan ensam tjej åt mig som sparringpartner.
Hon var helt ok.
För när man går och boxas såhär är partnern nästan det viktigaste.
Kör du med någon som inte kan hålla mittsar, så blir du inte lika svettigt för du slår inte lika bra.

Även denna gången kändes det som om jag skulle kräkas när vi började med stretchen.
Illa. Mer intervallträning för min del så fort jag är helt frisk.

Dagens pass:
Box 60 minuter.

Såhär snygg var jag inte:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback