Äntligen helg!

Nu är det banne mig helg!
Patrik grillar fetaostfyllda lammfärsbiffar och
majskolvar där ute.
Och jag försöker packa ihop mig inför
morgondagens heldag.
Vinprovning, sedan tjejfest i Frölunda och till slut
möta upp lite kompisar i stan - förmodligen
Rockbaren om jag känner dem rätt.

Men vad skall man ha på sig???
Köpte en skitfin tröjklänning igår,
men så hittade jag min coola bustier/topp från
New Yorker ikväll och nu kan jag inte
bestämma mig... Gaaaahhh!!
Fan vad tjejjigt!

Nåja.. skall ändå ha med en liten väska,
så jag har på mig hälften av kläderna och tar med mig
andra hälften så får Anne agera smakråd imorgon =)
Jag kommer ändå till henne en timme
tidigare än resten.

Nu blir det middag och andra filmen i vårt
Jason Statham temarace...

- Lock stock and two smoking barrels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback