Dubbel Deluxe!

Förkylningen kom av sig.
Det betyder att jag kan köra lite aktiviteter idag med =)
Började med att klippa gräset. Behövs nog en gång till innan hösten.

Snart skall jag iväg till bollplanen, kanske sista gången innan hösten.
Får se om jag kan vara med lite lätt med tejpad fot.
Sedan blir det lite slåssträning i Mölndal.
Det var inte igår handskarna fick åka med hemifrån, skall bli asskoj.
Men hoppas att det blir mest mot mittsar idag för jag är inte så sugen på en massa grepp och bråttning när jag inte känner mig helt hundra eller har de skydd som skulle bhövas.

Kommer nog ha svårt att hålla i pennan imorgon på jobbet och kommer säkert ha ett par snygga blåmärken på låren, smalbenen och underarmarna i vanlig ordning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback