Hjälp med mobiluppkoppling

För andra gången efter utlandsresa lade internetuppkopplingen på min mobil av.
Förra gången tog det killen på Telias butik nästan 40 minuter att fixa det.
Idag gick det något snabbare + att jag var smart nog att fråga hur fan han gjorde.
Så efter nästa Aten-tripp skall jag nog kunna lösa det själva.
Det verkar som om den stänger av sig själv för att inte av misstag ligga och dra pengar.
Det är ju i ofs bra.

Nä... nu blir det nog faktiskt sängen tidigt och läsa lite.
Har en envis förkylning som inte riktigt vill bryta ut i full skala, men inte heller gå över.
Det suger med tanke på att det bara är 3½ vecka kvar till Running Lights - loppet på 10,5 km i Alingsås jag hade tänkt anmäla mig till.
nu vet jag inte hur det blir. Har inte kunnat träna ordentligt på två veckor och jag hade som mål att slå min förra milstid.

Så... sova alltså!
I hopp om att kurera mig.

Godnatt!



Två trötta i hotellsängen efter Firebirds spelning, 11:e september 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback