Rainy day

Usch vad det regnar ute.
Ruggigt värre.
Hoppas det slutar innan vi skall bege oss ut, annars ser man väl ut som Alice Cooper innan man ens hinner till första festen.
Jag och paraplyer är nämligen ingen bra kombo, vill inte ha extra saker att släpa på.

Skall ta mig en go dusch snart med bästa
sockerscruben från Mary Kay och sedan skall jag ta
mig tid att lägga make up för en gång skull.
Normalt till vardags är det väldigt sällan jag smink.
Om jag gör det tar det ca fem minuter att ta på
lite eyeliner, mascara, brynpenna och rouge.
Skall jag på fest kanske det tar 15-20 minuter istället.
Så idag kanske det tar i alla fall en halvtimme ha ha...
Skall faktiskt testa looken jag lade upp bild
på häromdagen, men kommer säkert fega ur på de
röda läpparna bara för att det är ovant.


Hur lång tid lägger du på make up till vardags respektive fest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback