MVC vecka 35

Var på nytt besök hos MVC på morgonen.
Magen växer fint, denna gången hamnade pricken strax över mitten på kurvan.
Bebis ligger dock med sätet nedåt än så länge.
Så om en vecka skall vi dit igen och kolla, har den inte vänt sig då, blir det remiss till Östra där en läkare får försöka vända på krabaten.
Innan dess fick jag tipset att försöka sova med kudde under sätet så att det blir "fel" för bebis att ligga med huvudet uppåt och kanske vänder sig själv.
Detta är också anledningen till att jag den sista tiden haft extra trångt i magsäcken när jag äter, så det blir många små mål för mig för tillfället.

Men annars såg ju allt bra ut och vi fick se lite med ultraljud idag också.
Lite svårt att urskilja vad som är vad när allt är så stort och trångt där inne.
Fick mest Giger-vibbar av alltihop, lite membran här och lite ryggrad där ha ha.
Men krabaten är pigg i alal fall och kan accelerera bra med hjärtat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback