Spontanitet

För en gång skull var jag lite spontan när det gäller social kontakt idag.
Först ringde jag upp Åsa då jag satt på bussen på väg hem från jobbet.
Vi pratade nästan hela vägen hem, så vi hann snacka om en hel del.
Visst är nätet bra, men många saker får man inte reda på via nätet eftersom de kanske är för privata att skriva om, så uppdatering per telefon är bra när man bor 50 mil ifrån varandra.
Vi skall dessutom få låna deras hus när vi är i Sthlm - det tackar vi för =)

Sedan stack jag direkt in till grannen när jag kom hem för att få lite intruktionen om hur lilla Pepsi brukar skötas.
Vi skall ju passa henne i helgen när husse och matte skall på galej i Jönköping.
Myyyyys!!

Sist men inte minst hade jag fått mail från Therese som undrade om vi inte kunde käka lunch ihop imorgon.
Passade mig utmärkt!
Dessutom har jag en födelsedagspresent till henne som blivit stående hemma i över en månad nu.
Vad kan bli bättre än en trevlig lunchdate en fredag och allt??

Mycket bra avslut på en vecka som började med feber hemma i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback