FUSTRA Dag 15 - 15 dagar kvar

HALVVÄGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Träning:
En timmes superstar.
Första löppasset kändes bra tungt, men jag gav mig inte, it's all in the head och det vet jag ju så det är bara att bita ihop. Försökte testa nya övningen Jarkko lade upp på bloggen igår, men 2-kiloshantlarna kändes för tunga, så jag gjorde den vanliga axelövningen istället.
Andra löppasset gick skitbra, och jag ökade rätt bra i tempo på slutet. Nu körde jag ju inte med pulsklocka idag så jag var säkert lite över den puls jag borde legat på, men skit i det!
Grymt nöjd att jag kom iväg, för det var väldigt lockande att sitta kvar här hemma.

------------------

Dagens matintag

Frukost:
2 dl lättyoghurt + ca 40 gram müsli + en liten skiva fullkornsbröd med bredost och en skiva salami.

Mellanmål:
4 msk minikeso + 1 msk lättkesella med kanel + en apelsin.

Mellanmål:
Två skivor knäcke, 1 msk kalles randiga kaviar + ett kokt ägg.

Middag:
1/4 grillad kyckling, suashplättar med vitlök + 2 msk tzatziki.

Kvällsmat:
En skiva knäcke med bredost och två skivor salami, en näve nötter, 10 gram mörk choklad och fyra bitar lakritskonfekt.


------------------

Två veckor in i programmet idag.
Vågen visade 63,4 kg imorse, det är 2,2 kilo mindre än då jag startade.
Kroppen känns lite tightare och konditionen tar sig för varje dag.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback