FUSTRA Dag 20 - 10 dagar kvar

10 dagar kvar, man börjar se slutet, eller början på det nya livet kanske?

Träning:
Körde lugnare pass idag.
35 minuters powerwalk uppdelat på två block och så cirkelträning uppdelat på två pass totalt 25 minuter.
Snittade på en puls på ca 120 istället för 145-150 som när jag som jag egentligen skall.
Imorgon överväger jag seriöst en träningsfri dag för att hinna ta tag i lite andra saker.
Kanske kasta in 30-60 minuters poweryoga hemma på kvällen i så fall som suvbstitut.

------------------

Dagens matintag

Frukost:
5 msk minikeso med kanel + en apelsin.

Mellanmål:
Uteblev p.g.a utdraget möte jag ej kunde komma ifrån.

Lunch:
Wokad kyckling, sparris och vitkål med lite nudlar. En skiva knäcke med lite smör.

Mellanmål:
5 msk minikeso med kanel + en apelsin.

Middag:
Sallad med 200 gram räkor, 3 msk minikeso, lite fetaost + 2 msk dressing på turkisk lättyoghurt.

Snacks:
Två morötter med dip på turkisk lättyoghurt + 4 st Droste choklad"mynt".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback